Thursday, October 4, 2012

Shell FuelSave ‘Target One Million’


Shell Malaysia telah bekerjasama dengan 15 negara-negara lain di seluruh dunia untuk kempen global syarikat minyak yang pertama kalinya dalam talian - Shell FuelSave "Sasaran Satu Juta". Melalui ini, Shell bertujuan untuk mendidik pemandu bahawa pilihan yang tepat bahan api yang dipasangkan dengan perubahan kepada tabiat mereka memandu boleh menjimatkan wang anda di pam.

Kempen ini akan melihat satu siri enam mini permainan yang dikeluarkan sejak bulan-bulan akan datang. Setiap modul telah direka untuk menghuraikan tertentu Shell FuelSave hujung, membuat ia menyeronokkan dan pendidikan. Modul pertama adalah Cabaran Shell FuelSave, dan pendaftaran kini boleh didapati dalam talian.

"Shell mempunyai warisan bangga lebih daripada 100 tahun 'pengalaman dalam membantu pemandu mendapatkan yang terbaik daripada setiap titisan. Kami sentiasa mencari cara baru dan interaktif untuk mendidik pemandu pada kecekapan bahan api dan kempen global ini bertujuan untuk menunjukkan pemandu bagaimana memilih bahan api yang betul dan berpasangan dengan beberapa perubahan mudah kepada tabiat memandu mereka boleh membantu mereka menjimatkan bahan api, "kata Azman Ismail, MD Shell Malaysia Trading dan Shell Timur.

"Anak-anak muda hari ini belajar dan berinteraksi paling talian. Kami bertujuan untuk menangkap perhatian belia hari ini melalui kempen dalam talian global kami sebagai Shell komited untuk terus mendidik pemandu untuk menjimatkan bahan api dalam setiap cara yang mungkin, "kata Fahrin Ahmad, Shell FuelSave Ambassador.

Pasaran Shell yang lain yang terlibat adalah Republik Czech, Denmark, Jerman, Hong Kong, Hungary, Norway, Poland, Greece, Belanda, Filipina, Singapura, Slovakia, Thailand, United Kingdom dan Turki. More info boleh didapati di sini.


0 comments:

Post a Comment