Thursday, October 4, 2012

BMW menyampaikan 5 - dan 7-Siri armada untuk Limousin Sunlight



BMW Group Malaysia baru-baru ini menyerahkan kunci kepada armada baru 7-Series dan 5-Siri kereta Limosin Sunlight, mewah Malaysia terbesar syarikat limosin. Kereta-kereta akan digunakan sebagai "limosin rasmi korporat di seluruh beberapa alamat premium negara".

Dr Gerhard Pils, Pengarah Urusan BMW Group Malaysia, berkata keputusan bahawa Sunlight ini untuk memilih BMW sebagai sebahagian daripada perkhidmatan limousin itu adalah satu bukti kepada kualiti produk unggul jenama terutamanya di segi keselesaan mewah, kecekapan bahan api dan kebolehpercayaan perkhidmatan, di mana kesemuanya adalah keperluan utama dalam perniagaan mewah armada limousin.

CF Leong, MD Limosin Sunlight, berkata bahawa perkhidmatan limousin utama akan dilanjutkan untuk BMW ahli Kad Putih dengan kadar khas diskaun sehingga 20% di seluruh semua jenis mengupah dan pemindahan. Caj berbeza antara RM250 hingga RM450 untuk pemindahan lapangan terbang dan RM240 kepada RM4, 500 untuk sewa tempatan dan luar negara, dengan pilihan kadar sewa jam atau harian.

Dalam mengambil penghantaran BMW armada, pemandu eksekutif Sunlight menjalani program latihan khusus. Satu-satunya program seumpamanya di negara ini, BMW Latihan pemandu membolehkan pemandu untuk memahami sepenuhnya dan mengalami kereta serta ciri-ciri mereka dan teknologi. Juga dilindungi teknik menembak masalah semasa kecemasan dan teknik penjagaan kereta. Tertanya-tanya jika ia adalah separuh sebagai menyeronokkan sebagai Latihan Pemandu BMW.

0 comments:

Post a Comment